Member details

In2motion

In2motion
In2motion (53)
Join
You come here often? Join this spot!

Sort by: -Old first- | New first

6 Jun 2007, 12:44
gezien het afgelope teamuitje zo'n daverend succes was.. zaten inge en ik aan een nieuwe uitje te denken..

ik (malcolm) kwam laatst een site tegen met een zwembad..
dus zwemmen leek me wel leuk maar om dan heel de dag op het strand te liggen zag ik ook weer niet zitten..

daarom ben ik rond gaan zoeken in brabant wat er te doen was om te gaan zwemmen..

toen ben ik uitgekomen bij splesj in hoeven.(bove breda.)
de site van splesj.. heel toeppasselijk is..
www.splesj.nl

de kaartjes kosten 9.p.p dan zit er alles bij (behalve eten en drinken..)
daarnaast als we met 20 mensen of meer gaan krijgen we allemaal 1 euro korting.. dus dan nog maar 8 euro..

het idee om erheen te gaan ligt er..
de vraag is alleen wie kan wanneer..
en wie wil mee..
6 Jun 2007, 12:46
ik ben altijd vóór teamuitjes, en deze lijkt me sueper :-d
6 Jun 2007, 12:47
haha ik WIL wel mee:-p maar zit dan waarschijnlijk nog met men voet:-(
6 Jun 2007, 12:57
uuhm is die dna niet al beter..? denk dat we toch pas in de vakantie wille gaan.. als niemand meer school heeft..

(Eeerst ga ik dan nog evne naar dinsey:-p (a) ) sorry moest ik ff kwijt
6 Jun 2007, 13:19
Whaha goed ideej, ik ben altijd in voor teamuitjes en ga dit keer cker mee ( niet even 2 dagen van te voren beslissen dat je nog op wedstrijd gaat(a) ) Misschien een idee om met zn alle daarna te gaan maccen. Als er genoeg behoefde is aan een team uitje wil ik dit keer wel helpen met organiseren!! Ben overal voor in:-d :-p
6 Jun 2007, 13:37
Ja lijkt me leuk maar ik kan alleen in het weekend
6 Jun 2007, 16:22
ik ook.. dus dat komt goed uit.. miss op een zaterdag.. of zondag als we geen training hebben..
6 Jun 2007, 17:03
natuurlijk ga ik mee.. super gezellig... let me know when?!

alleen niet tussen 11 en 20 juli (ben dan op vakantie) (h)

6 Jun 2007, 17:28
Heey hoi;-)
leuk idee!:-) ga dit x ook wel mee!
Laat het wel lang van te voren weten.. anders kan ik niks plannen!!
Kus:kissblush:
6 Jun 2007, 19:52
WOOOW Super vet :-p :-d
ik heb al van die parken bezocht in de USA, wist niet dat we die ook dichterbij huis hebben:-d :-d :-d :-d RENEE IS ON BOARD:-p :-p :-p :-p :-p :-p
effe goed van tevoren plannen dan regelen we genoeg auto's want ik neem aan dat hier niet speciaal een bus heen rijdt?
(ik ben er verder niet echt in thuis ofzo, maar week 26 is volgens mij de eerste schoolvakantie week)
is zaterdag 30 junieen goede optie? of Zaterdag 7 juli iedereen heeft dan nog tijd zat om vrij te vragen, en kom op als je een team uitje mist... dan mis je echt TEVEEL:-d EFTELING WAS VET:-d
:-d :lips: Renée
6 Jun 2007, 20:14
Heey!
Ik kan niet op 30 juni of 7 juli.. ben dan al op vakantie:protest: .. mja.. ik hoor het wel! kus
7 Jun 2007, 00:18
30 juni kan ik ook niet dan heb ik CAS..:-d
(VAN VELZEN :-d ..)

uuhm 7 juni.. zo kunne dacht.. ik
weekend erop kunne erica en ik niet..
zitten dan in disney..
dan de 21ste. zou ook kunnen denk ik..
en de 28ste niet..
dan ben ik weer 2 weekjes op vakante..
7 Jun 2007, 08:57
yo malcolm

thanks voor de uitnodiging! dit lijkt me wel vet om met jullie mee te gaan inderdaad! ben wel 5 juli pas weer terug van vakantie tho... en vertrek 21 juni al, dus laat me zo snel mogelijk weten wanneer jullie het plannen ;-)
7 Jun 2007, 09:00
ps.

die halfpipe en kamikaze hoor ik me al roepen :shades:
7 Jun 2007, 12:28
haha:-p die halfpipe ziet er vet uit ofniet xD.. en die kamikaze.. das letterlijk kamikaze:-p ..

die tube is ook wel vet;-) .. net eindhoven.. alleen dan met een bootje

Subject Started by  Replies   Last 
Bas
0 2 Apr, 01:28
@epke.Inc®
8 1 Apr, 17:10
@epke.Inc®
61 5 Sep 2007, 22:36
Danny
0 14 May 2007, 12:19